makeup

My everyday makeup routine [tutorial]

10:42

Witam wszystkich!
Na początek pokażę Wam jak wygląda mój makijaż na co dzień, ponieważ dużo osób mnie o niego pyta.
To naprawdę nie jest skomplikowane, wiele kroków można pominąć i cały makijaż zajmuje maksymalnie 15 minut, a jeśli ktoś ma wprawną rękę to i w niecałe 5 min się zmieści. Wszystko to kwestia wprawy.

Co jest potrzebne?

1. korektor (Inglot)
2. podkład (Revlon Colorstay)
3. puder (Rimmel stay matte)
4. korektor (Wibo 4in1)
5. baza pod cienie (Inglot)
6. cienie do powiek (H&M)
7. eyeliner w żelu (H&M)
8. cień do brwi (Inglot)
9. tusz do rzęs (IsaDora)
10. szminka (H&M)







1. Twarz


Zanim zabiorę się za jakikolwiek makeup zawsze pod podkład nakładam krem (bambino dla dzieci) ponieważ mam suchą skórę i bez tego po prostu źle wygląda, ale jeśli nie masz z tym problemu to może pominąć ten krok.

Następnie zakrywamy wszystkie niedoskonałości korektorem (1). Nie rozcierając korektora nakładamy podkład (2) jeśli ktoś woli może być to krem bb czy inny produkt. Ja używam specjalnej gąbeczki do makijażu dzięki której mogę równomiernie rozprowadzić podkład na twarzy.

Korzystając z paletki z Wibo (4) nakładamy na czoło, brodę, środek nosa i pod oczami (tak jak na zdjęciu wyżej)  jaśniejszy odcień korektora.
Tym ciemniejszym odcieniem lub innym produktem do konturowania zaznaczamy miejsca gdzie na zdjęciu zaznaczone są kolorem brązowym.

Pamiętaj żeby kolory dokładnie zblendować, żeby wyglądało to naturalnie i nie było brzydkich plam.

Całość lekko przypudruj, aby dłużej makijaż utrzymał sie na miejscu.

2. Oczy

Na całą powiekę nakładamy brązowo złoty cień do powiek. Następnie zaznaczamy zewnętrzny kącik oka ciemniejszym cieniem (tak jak na zdjęciu wyżej), ja używam ciemnobrązowego z tej samej palety. Wewnętrzny kącik podkreślam białym cieniem co optycznie powiększa oko. 

Używając cienkiego pędzelka i eyelinera w żelu (może być też inny jeśli Ci wygodniej) rysujemy cieniutką kreskę tuż nad linią rzęs i wyciągajmy ją lekko poza powiekę. Nie wyciągamy jej ani w górę, ani w dół tylko wzdłuż naturalnej linii oka. 

Można też zrobić małą kreskę przy wewnętrznym kąciku oka, oczy się będą wydawać dłuższe, a jeśli skierujesz kreskę bardziej w dół to mogą się wydawać lekko skośne (trik dla tych którzy chcą mieć bardziej azjatycki wygląd).

3. Brwi

Korzystając z płaskiego pędzelka do brwi i cienia (8) najpierw rysujemy kształt brwi jaki chcemy uzyskać. To co wystaje poza wystarczy wyrwać/zgolić i przy okazji masz wyregulowane brwi! 
Jeśli już jesteś zadowolona z kształtu wystarczy wypełnić tę 'ramkę' cieniem. 
Ja używam do tego dwóch cieni, jeden jest jaśniejszy i maluję nim początek brwi, a ciemniejszym koniec brwi, coś w tylu 'ombre'

Na koniec podkręcamy i tuszujemy rzęsy, malujemy usta wybraną szminką i makijaż gotowy. 
Nie jest on mocny, więc spokojnie można pójść tak do szkoły. 
Jeśli nie lubisz mieć dużo warstw makijażu na sobie (jak ja, dlatego te początkowe etapy przeważnie pomijam) to możesz odpuścić sobie puder, konturowanie, cienie na oczach. To wszystko kwestia indywidualna. 

A oto efekt końcowy:


Mam nadzieję że Wam się podoba!
Jeśli macie pytania to piszcie w komentarzach albo na asku


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczny i prosty makijaż! ^^
    Powodzenia z blogowaniem Soshi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi :3 Dziś postąpię wg tutorialu może uda mi sie coś z siebie wykrzesać :') Muszę wyglądać jak człowiek hhh

    PS. Dawaj mnóstwo swoich zdjęć bo jesteś taka piękna że ojejku *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!:) Zapraszam Cię na Czat GG, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz "/join" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka! Powodzenia z blogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;) Na tym drugim zdjęciu przypominasz mi Mishelle Phan z You Tube.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka! Spróbuję dzisiaj zrobić make-up wg twojego turtorialu, może mi w końcu coś wyjdzie~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey... Super notka ... Wiesz mam maly problem i zwracam sie do cb ... Moja rodzina przywędrowała
    Do polski bardzo dawno temu i to gdzies z azji ... O chodzi oto ze mam orginalny typ irody ani azajtycki ani europejski ( juz wujasniam w czym tkwi problem) zastanawiam sie czy nieda sie jakos "spłaszczyć czoła" gdyby nie ono moze bylabym bardzoej podobna do azjatek �� nawet moja babcia wyglada na nią ... Ma maly nosek plaskie czolo kiedys miala owalna twarz ale starosc nie radosc.. szkoda .... Ale to nic super wpis bede czytac twojego bloga i zycze powodzenia na studiach

    OdpowiedzUsuń